POSITION DESCRIPTION
Managing matters related to the course of studies and student services for full-time students in the following programs:
-
Finance and International Business
-
Preparing, issuing, and extending student ID cards
-
Settling study stages
-
Creating and monitoring payment liabilities for repeating courses or conditional exams (or tuition fees)
-
Printing and archiving general protocols
-
Receiving and handling applications/requests, informing students about exclusion, repeating courses, granted leave, and other decisions
-
Preparing ranking lists for scholarship purposes, handling applications, verifying scholarship lists
-
Initiating the process of handling diploma theses in the Diploma Thesis Archive, generating the diploma exam protocol
-
Preparing statistical reports for the needs of the Faculty or the University of Łódź (UŁ)
Administrowanie spraw związanych z tokiem studiów, oraz obsługa studentów studiów stacjonarnych na kierunkach:
finanse i biznes międzynarodowy (I, II stopień)
- przygotowywanie, wydawanie, przedłużanie legitymacji dla studentów
- rozliczanie etapów studiów
- zakładanie i kontrola należności należnych wpłat za powtarzanie lub warunek (ew. czesne)
- drukowanie i archiwizacja protokołów ogólnych
- przyjmowanie i obsługa podań/wniosków, zawiadamianie studentów o skreśleniu, powtarzaniu, udzielonym urlopie oraz innych decyzjach
- sporządzanie list rankingowych do celów stypendialnych, obsługa wniosków, weryfikowanie list stypendialnych
- uruchamianie procesu obsługi pracy dyplomowej w Archiwum Prac Dyplomowych, generowanie protokołu egzaminu dyplomowego
- sporządzanie sprawozdań statystycznych dla potrzeb Wydziału lub UŁ
CONTACT DETAILS AND OFFICE HOURS
e-mail: ewelina.gwarda.koszewska@eksoc.uni.lodz.pl
POW 3/5 90-255 Łódź
CYCLICAL DUTYFRIDAY
09:00 - 12:00
MONDAY
09:00 - 12:00
THURSDAY
11:00 - 15:00
TUESDAY
09:00 - 12:00
e-mail: ewelina.gwarda.koszewska@eksoc.uni.lodz.pl
POW 3/5 90-255 Łódź
DYŻURY CYKLICZNEPONIEDZIAŁEK
09:00 - 12:00
WTOREK
09:00 - 12:00
CZWARTEK
11:00 - 15:00
PIĄTEK
09:00 - 12:00