POSITION DESCRIPTION


Managing matters related to the course of studies and student services for full-time students in the following programs:

  • Finance and International Business

  • Preparing, issuing, and extending student ID cards

  • Settling study stages

  • Creating and monitoring payment liabilities for repeating courses or conditional exams (or tuition fees)

  • Printing and archiving general protocols

  • Receiving and handling applications/requests, informing students about exclusion, repeating courses, granted leave, and other decisions

  • Preparing ranking lists for scholarship purposes, handling applications, verifying scholarship lists

  • Initiating the process of handling diploma theses in the Diploma Thesis Archive, generating the diploma exam protocol

  • Preparing statistical reports for the needs of the Faculty or the University of Łódź (UŁ)




Administrowanie spraw związanych z tokiem studiów, oraz obsługa studentów studiów stacjonarnych na kierunkach:

finanse i biznes międzynarodowy (I, II stopień)

- przygotowywanie, wydawanie, przedłużanie legitymacji dla studentów

- rozliczanie etapów studiów

- zakładanie i kontrola należności należnych wpłat za powtarzanie lub warunek (ew. czesne)

- drukowanie i archiwizacja protokołów ogólnych

- przyjmowanie i obsługa podań/wniosków, zawiadamianie studentów o skreśleniu, powtarzaniu, udzielonym urlopie oraz innych decyzjach

- sporządzanie list rankingowych do celów stypendialnych, obsługa wniosków, weryfikowanie list stypendialnych

- uruchamianie procesu obsługi pracy dyplomowej w Archiwum Prac Dyplomowych, generowanie protokołu egzaminu dyplomowego

- sporządzanie sprawozdań statystycznych dla potrzeb Wydziału lub UŁ

CONTACT DETAILS AND OFFICE HOURS

e-mail: ewelina.gwarda.koszewska@eksoc.uni.lodz.pl

POW 3/5 90-255 Łódź

CYCLICAL DUTYFRIDAY


09:00 - 12:00

MONDAY


09:00 - 12:00

THURSDAY


11:00 - 15:00

TUESDAY


09:00 - 12:00

e-mail: ewelina.gwarda.koszewska@eksoc.uni.lodz.pl

POW 3/5 90-255 Łódź

DYŻURY CYKLICZNEPONIEDZIAŁEK


09:00 - 12:00

 

WTOREK


09:00 - 12:00

 

CZWARTEK


11:00 - 15:00

 

PIĄTEK


09:00 - 12:00